sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki

Hejka!
Dzisiaj nareszcie są mikołajki. Na pingerze są to moje drugie mikołajki, a na blogspocie pierwsze.
W komentarzach pod tym wpisem chwalcie się co wy dostaliście Ja dostałam:
Książkę pt. ,,Labirynt Lukrecji''
Aniołka z dzwoneczkiem

 Cztery neonowe kredki z Top Model



 Trzy ołówki z Top Model
Czekoladę o smaku kasztanków

Śmiało, chwalcie się w komentarzach co wy dostaliście!
Dla mnie mikołajki to trochę ważny dzień. Nie z powodu prezentów tylko dlatego, że piszę list do Mikołaja i z rodzicami ściągam ze strychu dekoracje Świąteczne, a wierzcie mi ja po prostu uwielbiam dekorować dom!

Nasze odliczanie dzisiaj wygląda tak:
Mikołajki są dzisiaj więc odliczanie do nich się skończyło.
Do wigilii klasowej zostało 13 dni (tydzień i sześć dni)
Do Wigilii zostało 18 dni (dwa tygodnie i cztery dni)
Do sylwestra zostało 25 dni (trzy tygodnie i cztery dni)
Jeśli coś źle policzyłam to sorki.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.