sobota, 27 grudnia 2014

Prezenty

Hej!
Ten wpis jest trochę spóźniony ale cóż.
Jak Wam minęła Wigilia?
U mnie było skromnie (ale się zrymowało XD)
Tak jak mówi tytuł chciałam Wam pokazać co dostałam na święta. Od razu mówię, że to nie jest żadne chwalenie się.
Więc dostałam:
Bluzkę z sercem (sorry, że na mnie)


Legginsy z białym tygrysem

Gumę maoam

Cukierki snickersy
Skarpetki (-,-)
Grześki
Czekoladę Kinder country
Czekoladki Kinder
Zestaw 6 błyszczyków z Krainy Lodu
Naklejki (były dołączone do legginsów)
Mini czekolady
Skittlesy
Plecak
Żelki
Bransoletkę z naklejką
Gumki do włosów
,,Sprężynki'' do włosów
Mentosy
Pluszowego misia (♥♥♥♥♥)

 Komin (na zdjęciu ma jeszcze metkę) (znowu sorki, że na mnie)
Getry


Bransoletkę (sorry, że zamazane)
Czekoladę
Conversy
Oraz grę The Sims 4

 W komentarzach pod tym wpisem piszcie co wy dostaliście.
Do napisania!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.