środa, 25 lutego 2015

Kreatywny dzień

Hejoszka! :3
Jak sam tytuł mówi będzie to kreatywny wpis.
♥♥♥
Na początek dodam coś czego już dawno nie dodawałam. A mianowicie jest to look na msp.
Tak. Przy tym jakoś nareszcie się postarałam.
Skład:
 Nazwa: School Girl
Kolorystyka: Biały, granatowy, czarny
Cena: 21500 sc i 4 diamonds
VIP
Tak jak już wcześniej mówiłam bardzo mi się podoba. Polecam!
♥♥♥
Drugą rzeczą, którą dzisiaj zrobiłam jest rysunek. A właściwie abstrakcja. Bardzo mi się podoba (jak na mój rysunek). Powiem na jego temat tyle. Jest kolorowy.




Bo nie ma to jak ludek odpychający tęczę.
♥♥♥
Kolejną rzeczą jaką dzisiaj zrobiłam jest bransoletka. Jest głównie niebieska, ale przeplatają się przez ten niebieski różne kolory.

(Jeżeli ktoś zauważył jest to bransoletka z gumek loom bands)
♥♥♥
Czwartą rzeczą, którą dzisiaj ''stworzyłam'' jest sukienka dla Yumi. Jak już mówiłam w którymś poście ostatnio bardzo dużo szyję. I proszę. Są efekty!


 Jestem zadowolona z sukienki. Naprawdę bardzo się staram żeby szyć coraz lepiej. Myślę, że mi to wychodzi.
♥♥♥
Ostatnią już rzeczą jaką dziś zrobiłam jest sesja Yumi. Wyjątkowo podobają mi się zdjęcia. Yumi jest wspaniałą modelką!

















♥♥♥
A teraz trochę z innej beczki.
Być może niedługo zamówię dwie pary butów dla Yumi. Będą to te:

Przydadzą jej się bo na razie ma tylko dwie. Jedne te, które były dane od razu gdy ja kupowałam, a drugie to buty na obcasach. Więc te jej się przydadzą.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.