poniedziałek, 23 lutego 2015

Tytuł poszedł na spacer

Witam i o zdrowie pytam!
Dawno już nie dodawałam wpisu. Ale w końcu się wzięłam i coś zrobiłam.
♥♥♥
Od dzisiaj do środy mam w szkole rekolekcje wielkopostne. A ja co? Wczoraj miałam temperaturę i nie poszłam dzisiaj na rekolekcje. Moja mama twierdzi, że to z nerwów podwyższyła mi się temperatura, ale skąd ja to mogę wiedzieć.
♥♥♥
Ostatnio wzięłam się za szycie. Od soboty zaczęło mi się tak jakoś chcieć i dalej to wiecie sami jak jest. Jak wam się chce coś robić to chciałoby się robić tylko i wyłącznie to. Nie robiłam zdjęć wszystkich moich ostatnich wyrobów ale zrobiłam zdjęcie dzisiejszemu:




















Myślę, że jak na moje umiejętności to jest wyczyn.
♥♥♥
Drugim tematem tego wpisu jest sesja Yumi, która nie wyszła najlepiej. Była 11:00 a zdjęcia wyszły ciemne. No trudno i tak, i tak je dodam.

 




 








To chyba tyle. Mam nadzieję, że ubranko i zdjęcia Wam się podobają.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.