czwartek, 2 kwietnia 2015

Dawno...

Witajcie!
Dawno tu nie pisałam więc przepraszam. Nie będę się bezsensownie tłumaczyć. Po prostu nie chciało mi się.
♥♥♥
Ostatnio moja BFFka upoważniła mnie do pisania bloga razem z nią. Tu macie link KLIK
♥♥♥
Wczoraj jak wiecie był 1 kwietnia-prima aprilis. Mieliśmy w szkole wycieczkę do akademii budowania klockami lego. Szczerze, nie podobało mi się. Sama nie jestem wielką fanką klocków lego, ale po prostu było tam...nudnie i głupio. Tego samego dnia poszłam na urodziny mojego kolegi na kręgielnie. Było super! Igor (mój kolega z klasy) raz rzucił kulą zamiast do przodu to do tyłu XD.
♥♥♥
Nareszcie wolne! Obiecuję wam, że postaram się dodawać więcej wpisów. Dzisiaj oprócz tego postaram się dodać inny ze starymi zdjęciami. Chociaż pomyślę  czy je dodam, bo są okropne.
To na razie tyle.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.