sobota, 26 września 2015

The sims 4 mody

Witajcie!
Wiem, wczoraj też były simsy, ale dzisiaj nudziło mi się i pogrzebałam w modach. A że staram się teraz pisać więcej to wam coś wrzucę.
♥♥♥
1. Kamizelka. Na wczesną i ciepłą jesień myślę, że się nada ;)
2. Crop-topy w zestawie ze spódnicami. Kolorowe, na ubarwienie jesieni.
3. Torebki. Przecież nasze simki muszą gdzieś nosić swoje szpargały ;)
4.  Sweterki. Są urocze <3 Myślę, że na nastoletniej simce mogą wyglądać słodko.
UWAGA! To jest tekstura. Aby ten sweterek wyświetlał się w grze musisz pobrać bazę: Baza
5. Jeansy, ale poszarpane. Bardzo mi się podobają, tym bardziej, że sama chcę mieć takie w realu.
6. Sukienka. Na dodatek w różyczki. Wygląda uroczo. Nie jest typowo jesienna, ale wiosnę w niej twoja simka powita wesoło ;)
7. Teraz coś do domu. Zestaw mebelków dla dzieci w pastelowych kolorach. Bardzo lubię pastelowe kolory, a do pokoju dziecięcego (tym bardziej w pokoju dla dziewczynki) pasują idealnie!
8. Fryzura w stylu egipcjańskim. Myślę, że simka w tej fryzurze, która pojawi się na ulicy będzie rzucać się w oczy.
9. Tym razem coś dla tych, którym (tak jak mi) nie chcę się budować czegoś od zera. A mianowicie: kawiarnia!
10. Znowu budynek. Tym razem zwykły domek do zasiedlenia. Jest stworzony w wiejskim stylu.
11. Wracamy do ciuchów. Ale tym razem coś dla dzieci. Sukienka z króliczkiem <3
12. Rajstopy. Są bardzo ładne. Są w piękne wzory.
To tyle jeśli chodzi o ten wpis. Mam nadzieję, że kolejne wygrzebane przeze mnie mody Wam się spodobały i...
Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠

1 komentarz:

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.