niedziela, 4 października 2015

DIY i dyrdymały

Hejka naklejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym DIY i innymi sprawami. Zacznę może od DIY.
♥♥♥
♫Zakładka do książki♫
1. Potrzebujesz: papieru ozdobnego, linijki, ołówka, nożyczek oraz taśmy lub kleju.

2. Narysuj dwie równe linie tak jak na zdjęciu.
3. Następnie narysuj dwie kolejne też jak na zdjęciu.
4. Potem dorysuj coś na kształt trójkąta (jak na zdjęciu).
5. Wytnij.
6. Złóż.'

7. Sklej.

Gotowe!




♫ Brokatowy ołówek ♫
1. Przygotuj: ołówek, lakier do paznokci z brokatem.

2. Pomaluj ołówek lakierem.
Poczekaj aż wyschnie i...
...Gotowe!

♥♥♥
Po DIY czas na moje dyrdymały. Po pierwsze mam dla Was dwa nowe rysunki.







Po drugie jestem sobie od piątku chora. I dzisiaj siedziałam i nadrabiałam zaległości. Na szczęście nie było ich za dużo. Jutro chyba też nie idę do szkoły. Na całe szczęście przewidziałam, to że mama nie puści mnie jutro i nadrobiłam wszystko z piątku. A pro po choroby to miałam dzisiaj jakiejś natchnienie i zrobiłam iście ''kreatywne'' zdjęcia.


Tak wiem jest ich aż trzy.
Ostatnio bardzo chce mi się pisać więc szukam jakichkolwiek sensownych tematów. Trochę wykorzystuje to, że nie chodzę do szkoły.
No to chyba tyle.
Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.