piątek, 1 lipca 2016

Q&A

Witajcie!
*ostatnio naprawdę dużo odpowiadam na pytania, ale to jak na razie ostatni taki wpis*
Ostatnio było Q&A letnie, a teraz odpowiem na resztę pytań. Na wstępie powiem tylko, że dwa pierwsze pytania są z mojego aska, a resztę napisała mi przyjaciółka. Ale nie będę dalej przedłużać. ZAPRASZAM!
1. Czy łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć?
Zależy. Niektórzy wolą wybaczyć, a niektórzy chcą po prostu zapomnieć.
2. Czy można być szczęśliwym bez pieniędzy?
Oczywiście, że można.
3. Masz fb?
4. Lubisz Magdę Gessler?
Czy tylko mnie to pytanie bawi? XD Powiedzmy, że nie przeszkadza mi.
5. Czy mnie lubisz?
Natalio (ta konkretna Natalia, która to napisała). Teraz ty zrób sobie jedno-pytaniowe Q&A i zadaj sobie pytanie: Czy my się przypadkiem nie przyjaźnimy? XD
6. Lubisz gotować?
Gotowanie moim ulubionym zajęciem może i nie jest ale zrobić coś mogę.
7. Czy stworzysz konto na YouTube?
Powiem Wam szczerze, że od dłuższego czasu mnie to kusi ale jakoś nie mogę się odważyć. Lecz, gdy się głębiej zastanowię to jednak chyba wolę pisać bloga.
8. Czy kupisz sobie jeszcze VIP'a na MSP?
Nie. W MSP już właściwie nie gram, a wejdę tam raz na kilka miesięcy.
9. MSP czy Google+?
Google+.
10. Telewizja czy internet?
Internet.
11. Szkoła czy cmentarz?
Natalia. Co brałaś jak pisałaś pytania? Podejdźmy do tego pytania z innej strony. Jakbym miała spędzić gdzieś resztę życia, a miałabym do wyboru szkołę lub cmentarz to może jest to dziwne ale wybrałabym cmentarz. Chyba, że szkoła byłaby opuszczona, co zmienia postać rzeczy.
12. Miłość czy przyjaźń?
Szczerze? To nie wiem. Bo jak dla mnie i miłość i przyjaźń są ważne w życiu.
13. Zabijesz mnie kiedyś?
Pomyślę XD
14. Przytulisz mnie?
Jak sobie zasłużysz ^.^
15. Lubisz kartony?
UWAGA! Historia z życia wzięta:
Pewnego dnia, gdy jeszcze trwał rok szkolny, na jednej z przerw, postanowiliśmy pograć w butelkę (bo nie mieliśmy co z życiem zrobić), na prawdę lub wyzwanie. Wypadło na mnie. Wzięłam prawdę. Natalia zadała mi pytanie z puszki wzięte-lubisz kartony? A ja wykazałam się kreatywnością i odpowiedziałam tak: ''Kartony fajne są. Ja nie mam przyjaciół. Ja mam kartony!''
Więc tak. Lubię kartony.
16. Chcesz jabłko?
Czemu nie. Pozdrawiam wszystkich, którzy oglądali Death Note i pamiętają pewnego shinigami.
17. Jaki masz telefon?
Taki co służy do dzwonienia itp. No to mam telefon Sony.
18. Ile masz przyjaciółek?
Piękna liczba: 3.
19. Jak bardzo lubisz Sylwię Grzeszczak?
W skali 0-10? 8/10.
20. Jakie masz pasje?
Pozwólcie, że to wypunktuje.
-Fotografia
-Taniec
-Rysowanie
-Języki obce
-Od niedawna: różne zagadki/tajemnice
-Japonia i wszystko co z nią związane
-Anime&Manga (w sumie to się pokrywa z punktem wyżej)
-Creepypasta
Kolejność jest przypadkowa.
21. Kiedy się spotkamy?
Kiedyś na pewno. 
22. Czy lubisz czarny?
To mój ulubiony kolor ^.^ i czerwony również.
23. Nóż czy tasak?
I tym, i tym można kogoś zabić XD
24. Czy lubisz amebę?
Powiem tyle: przypomina mi się pewna ksywka z zielonej szkoły.
25. Ile razy byłaś zakochana?
Dwa razy.
26. Jakie są twoje ulubione piosenki?
Nie no, najgorsze pytanie XD Ja mam trylion takich piosenek. Ale jak bardzo Was to ciekawi to możecie znaleźć mnie na spotify (wpisujecie w szukajkę ''Aleksandra Muskała'') i już macie połowę moich piosenek, które lubię znalezioną. A reszta to najróżniejsze nightcore'y lub mix'y piosenek.
-------------------------------
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał.
Do napisania!
Little Psycho

6 komentarzy:

  1. 1. Czy łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć? - ja myślę że łatwiej jest wybaczyć. Zawsze można wybaczyć, ale nigdy się nie zapomina. 2. Czy można być szczęśliwym bez pieniędzy? - tu mam takie samo zdanie. 3. Masz fb? - ja też :) 4. Lubisz Magdę Gessler? - nie przepadam za jej osobą, ale nic nie jadłam z jej kuchni więc nie mogę nic powiedzieć o talencie :) 6. Lubisz gotować? - mam to samo zdanie :D 7. Czy stworzysz konto na YouTube? -mam, ale porzuciłam vlogowanie po pierwszym filmiku :) 8. Czy kupisz sobie jeszcze VIP'a na MSP? - nie wiem co to MSP :D 10. Telewizja czy internet? Internet. 11. Szkoła czy cmentarz? Szkoła :o 12. Miłość czy przyjaźń? Miłość, bo dla mnie i miłość i przyjaźń to prawie te same uczucia. 15. Lubisz kartony? Tak, jak chodziłam jeszcze do gimnazjum na 4funtv leciał blog bajek dla dorosłych o nazwie Kartony :) 16. Chcesz jabłko? L- moją miłością :) 17. Jaki masz telefon? - motorolka :3 18. Ile masz przyjaciółek? hmm no nie wiem, ze dwie? :D 19. Jak bardzo lubisz Sylwię Grzeszczak? Powiedzmy że lubię w ogóle. 20. Jakie masz pasje? moje to blog na pierwszym miejscu, filmy, japonia... jaka jest twoja ulubiona creepypasta? :D 22. Czy lubisz czarny? a czy słońce świeci za dnia? 23. Nóż czy tasak? To tak jakbym miała wybrać czy wolę być Riką Hurude czy Yuno Gasai :< 24. Czy lubisz amebę? nie znam osobiście. 25. Ile razy byłaś zakochana? hmmm sporo ^^ 26. Jakie są twoje ulubione piosenki? podchodzące pod rock, pop, indie i czasem elektro, hause i tym podobne :)
    świetny post kochana :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 16-L najlepszy XD
      Jeśli chodzi o moją ulubioną creepypastę...to mam trzy:
      Ben Drowned, Ticci Toby i Jason the Toy Maker

      Usuń
  2. Moją pasją też jest fotografia! <3
    Ciekawe odpowiedzi.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywny post!
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba możesz również zaobserwować.
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie te moje pytania byly mądre. I odpowiem ci
    TAK PRZYJAŹNIMY SIĘ OD 3 KLASY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie te moje pytania byly mądre. I odpowiem ci
    TAK PRZYJAŹNIMY SIĘ OD 3 KLASY.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.