poniedziałek, 11 maja 2015

Wieeelki powrót

Witam po baaardzo dużej przerwie!
Nie było mnie prawie miesiąc i długo zbierałam się do tego żeby napisać posta. 
♥♥♥
Nie poszłam sobie dzisiaj do szkoły, bo sobie choruję od soboty. Trochę fajnie, a trochę nie fajnie. Jutro już idę. Jak mi się nie chce jutro iść! Pocieszam się tym, że teraz tylko do końca maja trochę czerwca i... wakacje!
♥♥♥
24 kwietnia byłam na klasowej wycieczce do Torunia. Było super! Jechała tylko moja klasa więc to już duży plus. Porobiłam trochę zdjęć. Może super nie są ale chyba da się je obejrzeć i nie stracić wzroku?






















Część zdjęć robiłam telefonem a część aparatem i może jakaś różnica w grafice jest.
Do napisania! (mam nadzieję, że niedługo)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.