niedziela, 12 lipca 2015

Urodziny Brawci

Witajcie!
Wczoraj Brawcia (dla przypomnienia: Brawa to mój pies) miała swoje 3 urodzinki! Dostała ode mnie prezenty: ciasteczka w kształcie serduszek, obrożę i zabawkę, która po jednym dniu prawie nie istnieje. Poszłam z nią na dwór i zrobiłam jej zdjęcia. Nie mogę powiedzieć, że Brawcia jest wdzięczną modelką. Co chwilę mi odbiegała ze swoją zabawką, a jak już mi się udało ją złapać, to mi się strasznie wierciła. W przerwach, gdy czekałam aż się uspokoi robiłam inne zdjęcia. I te z Brawcią, i te drugie tu wstawię. Zapraszam :)













A teraz krótkie info:
17 lipca jadę do babci, a 19 od babci jadę do cioci za granicę. Będę u cioci tydzień i nie wiem czy będą wtedy wpisy, bo tam nie ma internetu. Ale może rodzice poproszą o klucz dostępu do wi-fi.
Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.