piątek, 31 lipca 2015

Kiel cz.6 i 7 (ostatnia)

Witajcie!
Dnia szóstego z rodzicami zrobiliśmy sobie dzień wolny od dzieci. Poszliśmy na zakupy (zdjęcia rzeczy, które kupiłam wstawię niżej). Po zakupach byliśmy chwilę na plaży. Na koniec pojechaliśmy na inną plażę, na której są ładne kamienie, bo moja druga ciocia upomniała się żeby jej kilka przywieźć.
Oto zdjęcia rzeczy, które sobie kupiłam:
Case na telefon
Wianek (sorry, że na mnie)

Torba

Piżama w pandy

Bluzka


Podoba mi się w niej to, że można jej podwinąć rękawy.

Narzutka

Bluzka

To zdjęcia z plaży, na której  byliśmy po kamienie.






♥♥♥
W ostatni dzień przed wyjazdem. Pojechaliśmy do miejscowości o nazwie Lübeck. Wyjazd trochę bez sensu, bo poszliśmy tylko na obiad. Gdy szliśmy dalej była straszna ulewa, więc wróciliśmy. Ale zrobiłam 3 zdjęcia.


To tyle. 11 sierpnia jadę jeszcze nad morze do Kątów Rybackich, z których też będę dodawać wpisy.
Do napisana! Wasza ♠Dreams♠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.