niedziela, 20 września 2015

Miesięczna przerwa=wielki powrót

Witajcie!
Wiem, nie było mnie tu ponad miesiąc. Ale wracam (ktoś może się cieszy).
♥♥♥
Szkoła się zaczęła (nieeeeeee) a ja w pierwszy tydzień byłam pytana :( Mam w dzienniku numer 14 i ostatnio jestem często wybierana. Na przyrodzie pani mnie pyta, na WDŻWR (wychowanie do życia w rodzinie) pani mnie wybiera, abym się zaprezentowała. U nas w szkole będzie coś takiego jak szczęśliwy numerek, czyli że co tydzień jest losowany numer (z każdej klasy) i ta osoba przez tydzień nie może być pytana, ani nie może pisać nie zapowiedzianych kartkówek. Obym nadal była często wybierana.
♥♥♥
Pomyślałam sobie, że czasem będę pisać od The sims 4 (mam ostatnio manię tej gry). Będę dodawać mody i jak będziecie chcieli to mogę dodawać historyjki. Oprócz tego mogę wrzucać DIY.
Powiedzcie co sądzicie o tych pomysłach.
Coś żeby nie było sucho ;)


Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.