niedziela, 1 listopada 2015

Happy Halloween!

Wpis miał być wczoraj, ale coś nie wyszło
Witajcie!
Jak wiecie wczoraj było halloween. Ja zawsze w ten dzień przebieram się i dekoruję dom. W piątek byłam z rodzicami w nowej galerii handlowej w Łodzi o nazwie ,,Sukcesja''. Poszliśmy do kina na film ,,Hotel Transylvania 2''. Widziałam też pierwszą część i uważam, że obie są bardzo fajne i przyjemne w oglądaniu. Na dodatek w kinie byliśmy sami na całej sali. Po filmie poszliśmy na zakupy i w matrasie kupiłam sobie kolejna kolorowankę: ,,Tajemny ogród''.
 Co do wczorajszego dnia: ''zarezerwowałam'' telewizor na 17:30, aby obejrzeć film. Kiedy czekałam na tą godzinę, chciałam sobie umilić ten czas i pograłam w nową grę na play station: Just Dance 2016. Mam też Just Dance 2015 i obie części bardzo mi się podobają więc serdecznie polecam Wam tą grę (jeśli lubicie tańczyć). Gdy już zaczęłam oglądać film zgasiłam wszystkie światła i powiem Wam, że klimat się zrobił, bo naprzeciwko mnie była zapalona, wycięta dynia, a na stole też paliły się świeczki. Do szklanki wsypałam żelki oczy i szczęki wampira. A pro po halloween, coś czego dawno nie było, czyli sesja Yumi:
















Teraz już coś nie halloweenowego. Pokolorowałam trzy nowe rysunki:












To chyba tyle na dzisiaj.
Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠

1 komentarz:

  1. Ja też oglądałam "Hotel Transylwania 2" i uważam, jest to doskonały film animowany! :) Masz wielki talent do pisania postów i jak na razie świetnie Ci to idzie! :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga. Może mogłabyś dodać komentarz pod ostatnim postem i zaobserwować mnie? Byłabym BAARDZO wdzięczna! Z góry dzięki ;*
    www.megany.meganyy.blogspot.com

    3maj się!

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.