środa, 9 grudnia 2015

Some Christmas Vibes

Witajcie mordki!
Wiem, że ostatnio trochę zaniedbałam bloga. Postaram się to nadrobić.
♥♥♥
Chciałam robić blogmas. Lecz uważam, że skoro jest już 9 grudnia, to jest to chyba bez sensu. No ni trudno.
Dzisiaj mam dla Was trochę świątecznych inspiracji, czy coś takiego.
♥♥♥
Na pierwszy ogień pójdą zdjęcia, którymi się inspiruję przed świętami.








♥♥♥
Na drugie miejsce idą piosenki. Ja osobiście uwielbiam siedzieć u siebie w pokoju, zapalić świeczki i słuchać świątecznej muzyki.








♥♥♥
Teraz coś na komputer, telefon bądź tablet. Mianowicie tapety. Niestety nie robiłam ich sama, więc jest ryzyko, że już je widzieliście w internecie. Może zrobione przeze mnie będą w innym wpisie.





♥♥♥
A teraz czas na część modową, czyli po pierwsze outfity:







Po drugie, paznokcie:






♥♥♥
Część ''fashion'' kończymy, i czas na dekoracje!









♥♥♥
Ostatnią rzeczą w tym wpisie będą pomysły na prezenty. Myślę, że wielu z Was ma często problem co dać rodzinie/znajomym na święta. Przybywam z odsieczą!





♥♥♥
Wpisów świątecznych jeszcze kilka się pojawi. Obiecuję Wam, że nie zaniedbam bloga. Następny pojawi się raczej w weekend.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.