sobota, 26 grudnia 2015

CHRISTMAS!

Hej!
Z DNIA 20.12.2015r. :
Tak wiem. Nie potrafię dotrzymać obietnicy. Wpis miał się pojawić tydzień temu. Ale zanim przejdę do sedna wpisu to muszę Wam poopowiadać.
♥♥♥
Miałam dzisiaj pokaz z moich zajęć tanecznych. Występy mojej grupy wydawały mi się dziwnie krótkie. Na koniec całego pokazu mieliśmy niespodziankę a mianowicie... właścicielka naszej szkoły tanecznej zaprosiła Kosmę z ''Mam talent''! (kto oglądał ten ogarnia).
♥♥♥
Z DZISIAJ:
Nareszcie się doczekałam i była Wigilia! Mi bardzo się podobało jak spędziłam ją w tym roku. W tym roku byłam w domu tylko z mamą i tatą (i psem oczywiście). Z prezentów jestem bardzo zadowolona ale sądzę, że zdjęcia dodam w następnym wpisie, bo w tym chciałabym Wam złożyć życzenia.
♥♥♥
Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń oraz szczęśliwego nowego roku.
♥♥♥
Życzę Wam zdrowych i pogodnych
Świąt Bożego Narodzenia.
Niech ten czas spędzony w gronie najbliższych
napełni Wasze serca spokojem i radością.
Niech błogosławieństwo Bożego Dzieciątka
towarzyszy Wam przez całe Wasze życie,
a szczere i najpiękniejsze
Bożonarodzeniowe życzenia
spełniają się w każdym momencie.

♥♥♥


Wesołych Świąt!
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.