sobota, 2 stycznia 2016

Wyciągnięte spod kurzu...

Hej!
Post trochę inny niż miał być. Już wszystko tłumaczę...
Teraz miał być post z prezentami świątecznym ale uznałam, że w tym roku nic takiego niezwykłego czego zazwyczaj się nie dostaje, nie dostałam. Mogę Wam powiedzieć, że najbardziej byłam zdziwiona tym, że dostała słuchawki.
♥♥♥
Zanim jeszcze przejdę do sedna to chciałabym Wam złożyć życzenia noworoczne.
Życzę Wam, aby ten rok był dla Was niesamowity, abyście spełniali swoje marzenia i żeby nie spotykały Was żadne przykrości.


Wracając do tych marzeń... Od jakiegoś czasu oglądam kanał na youtube Sylwia Lipka. Ci, którzy oglądali ''I love Violetta'' to już ją znają. Dziewczyna jest mega pozytywna, i bardzo miło ją się ogląda. Dodała filmik na 2016 rok i polecam go Wam, bo pokazała tam super pomysły chociażby na organizację. Link -----------> https://www.youtube.com/watch?v=Q4kjOacYLqI
I UWAGA, UWAGA! Mądrość życiowa Sylwii: ''Marzenia się nie spełniają. Je się spełnia''.
♥♥♥
A teraz przejdę do sedna wpisu. Chciałabym przedstawić Wam mój rok 2015 w pigułce.
-Czy ten rok był według Ciebie udany?
Tak, bo zdarzyło się wiele niesamowitych rzeczy, chociażby to, że zaczęłam być bardziej pewna siebie i zaczęłam się zmieniać na lepsze. Oprócz tego oczywiście zdarzyło się wiele innych wspaniałych rzeczy.
-Czy coś Cię rozczarowało w tym roku?
Nie będę tego tematu rozwijać. Powiem Wam tylko, że zawiodłam się na jednej osobie.
-Czy spełniłaś jakieś swoje marzenia?
Tak. Przede wszystkim to wreszcie mój pokój został wyremontowany. Zaczęłam też chodzić na zajęcia taneczne, które nareszcie nie są ''dziecinne'' i trochę wymagające.
-Zdarzyło się coś niesamowitego?
I to dużo! W wakacje zrobiłam sobie kolorowy warkoczyk i był ze mną do sylwestra. W sumie 5 miesięcy. Oprócz tego rodzice pozwolili mi urządzić urodziny w domu, a następnie w wakacje imprezę. Na dodatek wstępnie rodzice już się zgodzili na piżama party. Jakby tego było mało to zostałam najlepsza z angielskiego w całej mojej klasie i dostałam 5 z matmy, co jest cudem.
-Czy chciałabyś coś zmienić?
Przede wszystkim głupie błędy na sprawdzianach i kartkówkach. Sądzę, że znalazło by się jeszcze kilka takich zdarzeń.
♥♥♥
Podsumowując. Ten rok był dla mnie udany ale też nie najlepszy.
Mam nadzieję, że Wasz rok 2015 był równie udany, a 2016 będzie jeszcze lepszy!
Do napisania!
Wasza ♠Dreams♠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.