niedziela, 10 lipca 2016

Flowers

Hej!
Dobra, przyznaję się. Miałam napisać coś ambitnego ale jakoś wena mnie opuściła. Ale, do sedna.
*Jeszcze jedno. Od teraz ''Vice Versa'' będzie się pojawiać TUTAJ*
♥♥♥
Tak sobie siedzę sama w domu i pomyślałam, że czemu by nie zrobić nowych zdjęć! Wydaje mi się, że żadnych dawno nie dodawałam. Wyszłam na dwór, a tam jak na złość słońce zaczęła grzać mi prosto w plecy. No ale zdjęcia zrobiłam i szczerze to nawet mi się podoba jak wyszły. Źle nie jest :D


A pies znowu bawi się w myśliciela :D











Postaram się, aby jutro był naprawdę porządny wpis. Także dzisiaj taki luźniejszy, a jutro porządny.
♥♥♥
Jak Wam mijają wakacje? Bo ja jak na razie tylko się lenię no i może czasem gdzieś się ruszę. 
Ciekawostka: na coś się uczuliłam i najprawdopodobniej od tego zaczęły mnie szczypać oczy. Szczególnie lewe. No i ja, jak to ja musiałam to oko trzeć no i mam za swoje! Teraz muszę sobie robić okłady z wacika nasączonego w herbacie z rumianku. Nie polecam bycia alergikiem.
Do napisania!
Little Psycho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.