środa, 7 września 2016

Kreska w anime na przestrzeni lat

Nie trzeba się głęboko zamyślać, aby dojść do wniosku, że pierwsze produkcje mają totalnie inną kreskę, niż produkcje z teraz. Dzisiaj przedstawię Wam, jak zmieniała się kreska.
Lata 60
Nie mogę powiedzieć, że ta kreska jest jakaś piękna ale przecież większość z nas jest teraz przyzwyczajona do "lepszej" kreski.
Przykład:
Himitsu no Akko-chan (Czarodziejskie zwierciadełko)
Lata 70
Widzę jakąś różnicę i... to tyle.
Przykłady:
Yattaman
Bia - czarodziejskie wyzwanie
Lata 80
I tak jak Dragon Ball ujdzie, to reszta nadal mnie jakoś nie przekonuje. Może to ze mną jest "coś nie tak" ale po prostu mi nie pasuje.
Przykłady:
Dragon Ball
Mała księżniczka
Kimagure Orange Road
Lata 90
I już mi pasuje! Jest dobrze.
Przykłady:
Sailor Moon (Czarodziejka z Księżyca)
One Piece
Pokemon
Ten moment, kiedy szukasz obrazka z pokemonami, a większość wyników jest z Pokemon GO... takie czasy.
Serial Experiments Lain
Rok 2000
Jak dla mnie to ona jest bardzo podobna do tej z lat 90. Jakaś różnica jest ale nie wielka.
Przykłady:
Saiyuki
Inuyasha
Rok 2001
I od tego momentu mi się podoba. Już da się oglądać.
Przykłady:
Rave Master
Poprzednik Fairy Tail, niezawierający cycków Lucy.
Hellsing
Rok 2002
Jak już wspominałam, mi się już podoba.
Przykłady:
Naruto
Chobits
Rok 2003
Od tego momentu, już się nie wtrącam.
Przykłady:
Scrapped Princess z ostatniej recenzji.
Fullmetal Alchemist
Wolf's Rain
Rok 2004
Przykłady:
Elfen Lied
Bleach
Rok 2005
Przykłady:
Shakugan no Shana
Loveless
Rok 2006
Przykłady:
Death Note
Zero no Tsukaima
NANA
Rok 2007
Przykład:
Lovely Complex
Rok 2008
Przykłady:
Kuroshitsuji
Toradora
Spice and Wolf
Rok 2009
Przykłady:
Pandora Hearts
Bakemonogatari
Rok 2010
Przykłady:
Angel Beats!
Durarara!
Highschool of the dead
Kaichou wa Maid-sama!
Rok 2011
Przykłady:
Seiken no Blacksmith
Deadman Wonderland
Rok 2012
Przykłady:
Busou Shinki
Sword Art Online
Kamisama Hajimemashita
Rok 2013
Przykłady:
Shingeki no Kyojin
Amnesia
Golden Time
Rok 2014
Przykłady:
Noragami
No Game No Life
Rok 2015
Przykłady:
Rokka no Yuusha
Death Parade
Plastic Memories
Rok 2016, czyli jak jest dzisiaj
Przykłady:
Servamp
91 Days

Jakkolwiek na to nie patrzeć, to kreska zaliczyła ogromną rewolucję na lepsze (przynajmniej dla mnie).
Post wyszedł niesamowicie długi ale w większości są to zdjęcia, więc mam nadzieję, że się nie zanudziliście.

1 komentarz:

  1. "Poprzednik Fairy Tail, niezawierający cycków Lucy." - śmiechłem xD.
    Mi najbardziej podoba się ta z 2011, może jestem ślepy, ale nie widzę znacznej różnicy pomiędzy seriami 2012-2016.
    Świetny post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.