środa, 13 kwietnia 2016

''Taylor Swift. Taka jak Ty!''-recenzja

Cześć i czołem!
Zaskoczeni, że wpis jest dzień po dniu? No cóż. Mam o czym napisać.
♥♥♥
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą recenzją na tym blogu! A mianowicie zrecenzuję Wam książkę ''Taylor Swift. Taka jak Ty!''. Niezbyt umiem pisać recenzje i opisywać moje odczucia więc pewnie wyjdzie z tego gniot XD
Z tego co kojarzę to nie mówiłam Wam jeszcze, że lubię Taylor. Lubię ją na tyle, że mega fanką bym się nie nazwała ale lubić, lubię. Przechodząc już do książki. Czytając ją, od razu chciało mi się działać, spełniać marzenia i ogólnie... na nowo chciało mi się żyć. Droga do sukcesu Taylor trochę zajęła ale pomimo tego, że była w szkole dręczona to nadal dążyła do celu. Chciało jej się pisać teksty piosenek i się nie poddawała. Swój sukces odniosła w bardzo młodym wieku i pisała bardzo dojrzałe teksty.
Nie będę spoilerować historią. Przejdę może do oprawy graficznej książki. Prawie na każdej stronie jest jakieś zdobienie co dodaje uroku. W książce jest bardzo dużo zdjęć robionych na przestrzeni lat. Osobiście bardzo mi się to spodobało, gdyż lubię patrzeć jak Taylor zmieniała się nie tylko z charakteru ale także z wyglądu. Oprócz jej historii i zdjęć na końcu książki jest:
-''Złote myśli Taylor Swift, 10 najlepszych cytatów''
-''Co myślą o Taylor Swift inni?''
-''From Poland with ♥''
I oczywiście dyskografia, bibliografia i podziękowania.
Dodam jeszcze, że to była pierwsza tego typu książka jaką przeczytałam.
♥♥♥
Od tej pory co jakiś czas będą się pojawiać recenzje.
Mam nadzieję, że ta pierwsza recenzja Wam się spodobała i jeśli też czytaliście tą książkę to napiszcie w komentarzu czy też Wam się spodobała.
Do napisania!
Little Psycho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.