piątek, 6 maja 2016

15 sposobów na chorobę, czyli co robić, aby się nie nudzić

Hej!
Obecnie jestem chora. Jakby tego było mało to za tydzień (16 maja) wyjeżdżam na zieloną szkołę XD BRAWO JA! Mam motywację, aby wyzdrowieć. Poinformuję Was teraz. Wpis z zielonej szkoły będzie po 20 maja (wtedy wracamy) i pojawi się tu----- Mieszanka Wybuchowa. Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj przybywam do Was ze sposobami na nudę w czasie choroby. ZAPRASZAM!

♥♥♥
1. Jeśli czujesz się kompletnie nie na siłach to może po prostu się zdrzemnij. Odpoczniesz, a przy okazji sen dobrze działa na zdrowie. W końcu chcesz wyzdrowieć, prawda?
 Jeśli czujesz, że jeszcze jesteś w posiadaniu energii to czytaj tą część:
2. Poczytaj książkę/mangę lub jeśli akurat w szkole zadali lekturę to tym bardziej ją poczytaj!

3. Możesz pooglądać jakiś film/serial/anime. Zawsze jakiś pochłaniacz czasu i nudy.
4. Jak nic z powyższych wejdź na youtube (lub jak ja to mówię: skarbnica filmów)
5. Lubisz rysować? Porysuj. Nie lubisz rysować? Nie rysuj XD
6. Jak masz książkę typu Zniszcz ten dziennik itp. może zrób jakieś zadanie?
7. Jak chcesz się odstresować to możesz chociażby kolorować. Ja tak robię. To działa.
Nie masz książek do kolorowania? No problemo! Przychodzę z pomocą! Proszę bardzo, oto kilka obrazków:




8. Posłuchaj muzyki.
9. Pograj w jakąś grę.

10. Napisz coś w swoim pamiętniku (jeśli masz)
11. Skoro jesteś już chory/chora to pewnie ominęła Cię szkoła. Może po prostu nadrobisz zaległości?

12. Poratuj się mediami społecznościowymi! Facebook, Instagram, Snapchat itp. czekają!
13. Włącz telewizję. Może akurat będzie coś ciekawego.
14. Jeśli masz jakieś zwierzątko, a poczujesz się lepiej to może się z nim pobawisz? 
15. A jeśli już serio poczujesz się na siłach to wyjdź na dwór. Dotleń się po chorobie!
♥♥♥
Tyle ze sposobów teraz ogłoszenia duszpasterskie!
Ogłoszenie #1
Czy chcecie opowiadanie? Mam 3 pomysły:
-Historia opowiada o 16 letniej Yuki, która nie spodziewała się, że po wejściu do lasu jej życie aż tak się zmieni... (po 50 faktach o mnie możecie się dowiedzieć kto się do tego przyczynił i gdzie trafiła)
-Nie pamiętam, czy o tym wspominałam ale moim ulubionym anime jest Kuroshitsuji. Tak więc wpadłam na ten pomysł. Przenosimy się do świata Kuroshitsu. Tym razem historia opowiadać będzie o 13 letniej Ann, która po śmierci rodziców trafia do swojego wujostwa. Nie wiedziała, że owo wujostwo ma tak mroczną tajemnicę. Pewnego dnia poznaje dosyć niezwykłego chłopaka Hinatę, który stał się jej najlepszym przyjacielem. Nie wyobrażacie sobie jak dobrze można skończyć, gdy wpadnie się pod jadący powóz.
-Historia opowiada o dwóch siostrach (imion jeszcze nie wymyśliłam). Ich rodzice giną w niewyjaśnionych przyczynach. Pracowali jako tajni agenci, a dziewczyny dziedziczą po nich profesję. Jedna misja zmienia wszystko...
Ogłoszenie #2
Miało być Q&A ale nie dostałam żadnego pytania. Tak więc przypominam o tym i proszę o pytania!
Ogłoszenie #3
Mieszanka Wybuchowa to blog, który prowadzę razem z przyjaciółkami.
♥♥♥
Na dzisiaj to chyba tyle. Mam nadzieję, że się podobało i poratowałam osoby, które też są chore i nie wiedzą co robić, aby się nie nudzić.
Do napisania!
LittlePsycho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację. To baardzo motywuje :D
-Zostaw link do swojego bloga! Chętnie wejdę.